torsdag 16 december 2010

ÄNTLIGEN! (Ta mig faan!)

Idag har jag hämtat ut min nya mobil! Har varit utan mobil nu i 8 veckor kanske!? I början var det skitjobbigt och osmidigt utan mobil och har fått låna käre pappas mobil ganska ofta. TACK! Nu mot slutet har det gått väldigt bra utan men jag är så nöjd över min nya telefon! Speciellt om man bor som jag gör är det gött att ha mobil med när man är ute och flänger på vägarna.
Det första jag gjorde när jag startade mobilen var att välja Tjeckiska som språk! Så jävla typiskt mig! Men efter en hel del luskande på nätet hittade jag hur man ändrade. Jag har också hunnit testa kameran, som tydligen ska vara bra!? Tog bilder på vårt julpynt som jag håller på och sätter upp.

Detta kärlekspar har jag gjort själv!

Tomte som morfar målat



Mormors virkade tomtar



Conny vid sitt cognacsbord

Mormors stickade snögubbe och jultomte, tomten har tagit en djup klunk av JULGROGGEN och blivit alldeles röd i ansiktet...

Imorn är det fredag!

5 kommentarer:

  1. I morgon är det fredag, och feeest i tunnan :) Gilla!

    SvaraRadera
  2. Det ska bli så jäädra gött! Tummen upp!

    SvaraRadera
  3. hej hej . vilken härlig sida du har. vad duktig du är och pysslar och så. vad bra att du har skaffat dig en mobil så man kan få tag på dig igen =).
    hoppas allt är bra<3 puss och kram marie

    SvaraRadera
  4. Åh, jag älskar glasögonen :)
    Tomtens glasögon!

    SvaraRadera
  5. Ja det är ju tomtens glasögon!

    SvaraRadera