måndag 30 april 2012

Valborg

Valborg går i ledighetens tecken, ja från betaljobb alltså! Vi har jobbat hemma istället. Jag skaffade mig merjobb eftersom jag inte kunde bestämma mig för om fönsterkarmarna skulle vara gula eller vita!? Så på framsidan satt ett utav vart :) Men nu har jag bestämt att de blir vita. Skönt! Så nu har jag börjat måla om de tre karmar som jag redan målat gula... i håller annars mest på med inredning nu, foder och lister och dyl. Conny skaffade sig också merjobb när han rev ner taket i vardagsrummet, mer om det en annan gång.
Solen har varit närvarande denna helg vilket trädgården tackat för! Härligt när det börjar växa i rabatter och land. Idag, 1 maj, blir det målning av golvlister och så ska vi såklart hinna med att maja också! Kinnekulle, here we come!









1 kommentar: