torsdag 10 november 2011

Jag började skala bort alla lager i sovrummet, först laminatgolv och plastmatta och i helgen som var bröt jag upp spånskivan som låg där under. 


Här nedan är garderoberna fortfarande kvar och spånskivan syns.

När spånskivan, efter mycket svordomar, var borta tittade isoleringen fram. Frigolit var dessutom insprutad i allt detta. Ut med det! Kliade gjorde det!

Här är ilder från imorse. Igår kom Siw och Kjell-Åke och hjälpte oss att rensa upp i grunden, så nu ser det "rent" ut :) Kan tillägga att syllen är rutten även här inne...


Ha en göttig fredag!
Mvh Emma - i en grund nära dig

1 kommentar:

  1. Hejsan,
    oj vad du fixar- vad kul. Det skulle vara roligt om du vill visa upp ditt projekt på Byggla.se. Är du intresserad kan jag erbjuda en morot.
    Maila mig på vendela.byggla@gmail.com så berättar jag mer!
    /Vendela

    SvaraRadera