söndag 27 november 2011

Finliret vs. Fulliret

 Ena halvan av huset är adventspimpad, fast inte så mycket som jag hade velat. Jag älskar att adventspimpa men eftersom vi bara bor i knappt halva huset numer så får det inte plats. Bosse tycker också om pyntet, han har rivit lite i det för att se om det var riktigt gjort. Så luktade han gott av mossa efter ;)

På andra sidan Väggen är det inte så mycket lull-lull om jag säger så. Vi har idag börjat gräva. Packad lerjord och stenbumlingar grande gör musklerna ömma. Kommer nog sova gott inatt...

2 kommentarer:

  1. åh emma vilken dröm du bor i! Superkul att se att du har en blogg, kommer definitivt följa den! Helt min stil kram jenny Augustsson (f.d. färén =)

    SvaraRadera
  2. Hej Jenny! Jag förstod allt att det var du trots efternamnet ;) Grattis förresten!

    SvaraRadera